Vieglā valoda

Resursu centrs „ZELDA”

 

Resursu centrs „ZELDA” palīdz cilvēkiem ar garīga rakstura traucējumiem.

Mēs strādājam, lai cilvēki varētu dzīvot sabiedrībā un saņemt labu atbalstu.

Mēs veicam pētījumus un informējam sabiedrību par cilvēku tiesībām.

  

Bezmaksas juridiskās konsultācijas

 

Juridiskās konsultācijas izskaidro Jūsu tiesības.

„ZELDA” piedāvā juridiskas konsultācijas cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem.

Tuvinieki arī var saņemt konsultācijas.

Konsultācijas ir bezmaksas.

 

Vai gribat pierakstīties?

Zvaniet uz tālruņiem 67442828 vai 22062460.

Jūs varat zvanīt darba dienās no 9:00 līdz 17:00.

 

 Atbalsta personas pakalpojums lēmumu pieņemšanā

 

Cilvēki ar garīga rakstura traucējumiem var saņemt atbalsta personas pakalpojumu.

Tas nozīmē, ka Jums būs atbalsta persona, kas Jums palīdzēs.

Atbalsta persona palīdz pieņemt un īstenot lēmumus.

Atbalsta persona palīdz aizsargāt Jūsu intereses.

Šo pakalpojumu apmaksā valsts, un to sniedz biedrība „ZELDA” visā Latvijā.

Pakalpojums ir bezmaksas.

 

Jūs varat saņemt pakalpojumu, ja:

-        Jums ir 18 gadi vai vairāk

-        Jums ir  I vai II invaliditātes grupa

-        Jums ir garīga rakstura traucējumi

-        Jūs dzīvojat pastāvīgi  Latvijā un

-        Jūs gribat, lai Jums būtu atbalsta persona.

 

Noklikšķiniet šeit un šeit un lejupielādējiet dokumentus.

Aizpildiet abus dokumentus – iesniegumu un apliecinājumu.

Dokumentus var nosūtīt pa pastu uz adresi: 

RC ZELDA, Kuģu iela 11-702, Rīga, LV-1048.

Dokumentus var nosūtīt uz e-pastu: zelda@zelda.org.lv.

 Jūsu pieteikumu izskatīsim mēneša laikā.

Vai Jums vēl ir jautājumi?

Zvaniet uz tālruni 67442828 vai rakstiet uz e-pastu: zelda@zelda.org.lv.

Jūs varat zvanīt darba dienās no 9:00 līdz 17:00.

Mūsu birojs atrodas: Kuģu ielā 11, 7. stāvā, 702. telpā, Rīgā, LV-1048.

 

zelda.org.lv

Mūsu birojs atrodas:
Kuģu iela 11, 7. stāvs, 702. telpa, Rīga, LV-1048
Juridiskā adrese: Kuģu iela 11-12, LV-1048
Tālrunis: +371 67442828
Tālrunis juridiskajām konsultācijām: +371 22062460
(Darba dienās no plkst. 9.00 – 17.00)
e-pasts: zelda@zelda.org.lv

SEKO MUMS SOCIĀLAJOS TĪKLOS
© 2026, Biedrība „Resursu centrs cilvēkiem ar garīgiem traucējumiem „ZELDA””